torsdag den 19. juli 2007

Et nyt blad i mit liv :o)

Her i går faldt jeg over en side på nettet (doh hehe), som fangede min interesse ret så meget egentlig.

Siden hedder Bloggerwave og det er en side hvor bloggere kan tjene penge på at lave blogs om forskellige ting. Et koncept som vist ikke er helt nyt, hvis man kigger rundt på nettet, så kan man finde en del om sådanne ting.

Jeg startede som sagt igår og har allerede tjent 50kr på at lave et "projekt" for dem.

Og sådan som tingene går, så skal der nok komme mange flere projekter fra dem, som alle kan tjene penge på. :o)

Jeg spår en god fremtid for Bloggerwave, deres brugere og resten af nettets udbredelse af dette fænomen.

Ps: der kan findes link til Blogger wave i min link liste under Sponsor :o)

1 kommentar:

Mette sagde ...

Har også lige tilmeldt mig. Det virker ret godt. Hørte i radioen at de er ved at lave et komplet nyt site og at der kommer en masse nye opgaver snart. Jeg tror det var deres salgschef, Jakob et eller andet. Virker cool.